1. Zaobchádzajte s každým nasledovníkom ako so skutočnou osobou
Ľudia si myslia, že na rast svojho Instagramu je potrebné veľa ľudí, ale to nie je pravda. Každý účet Instagram môžete speňažiť stovkou sledovateľov. Všetko je o budovaní vzťahov.
Je ľahké sa v marketingu stratiť. Namiesto zamerania sa výlučne na mieru konverzie a percentá sa tiež snažte sústrediť na to, že každý sledovateľ je človek a nielen číslo.
Ak sa správate ku každému jednotlivému sledovateľovi, ktorého získate, ako so skutočnou osobou, zarobíte viac peňazí.
2. Zistite, s čím vaši stúpenci zápasia
Jednou z najviac podceňovaných funkcií na Instagrame je práve hlasovanie v príbehoch. Skúste to použiť na akúkoľvek budúcu ponuku alebo predaj. Napríklad podnik, ktorý predáva kempingové potreby, môže osloviť sledovateľov, aby zistili, s čím v kempingu najviac zápasia. Odpovede odhalia, aký typ obsahu sa má vytvoriť a ponúkať na propagáciu.
Ľudia vám doslova rozprávajú o svojom bode bolesti. Je to oveľa jednoduchšie, keď sa skutočne pýtate ľudí a oni vám len poskytnú spätnú väzbu.
Akonáhle budete mať predstavu o tom, čo ľudia chcú alebo aké sú ich zápasy, môžete vytvoriť hodnotný obsah a ponúknuť cenné produkty.
3. Začnite prieskumom trhu
Pena vysvetľuje, že na ktoromkoľvek trhu, na ktorom sa práve nachádzate, pravdepodobne existuje obchod s úspešným Instagramom. Skvelý spôsob, ako začať s marketingom na sociálnych sieťach, je modelovanie vašej prítomnosti po tých, ktorí už sú na vašom trhu úspešní.
Pozrite sa na najlepších konkurentov, pozrite sa na hlavných influencerov a potom sledujte, aký obsah zverejňujú.
Hodnota sociálnych sietí stúpa počtom sledovateľov
Keď uvidíte rast na sociálnych médiách, môžete tým osloviť viac používateľov. Instagram je aktívum, ktorého hodnota sa zvyšuje s postupom času.
Ak máte dnes 10 000 sledujúcich alebo 100 000 sledujúcich, môžete ich využiť a získať vplyvných pracovníkov na propagáciu svojich produktov a služieb zadarmo výmenou za to, aby ste sa dostali na svoju stránku.