
Ľudia si myslia, že na rast svojho Instagramu je potrebné veľa ľudí, ale to nie je pravda. Každý účet Instagram môžete speňažiť stovkou sledovateľov. Všetko je o budovaní vzťahov.
Je ľahké sa v marketingu stratiť. Namiesto zamerania sa výlučne na mieru konverzie a percentá sa tiež snažte sústrediť na to, že každý sledovateľ je človek a nielen číslo.
Ak sa správate ku každému jednotlivému sledovateľovi, ktorého získate, ako so skutočnou osobou, zarobíte viac peňazí.

2. Zistite, s čím vaši stúpenci zápasia
Jednou z najviac podceňovaných funkcií na Instagrame je práve hlasovanie v príbehoch. Skúste to použiť na akúkoľvek budúcu ponuku alebo predaj. Napríklad podnik, ktorý predáva kempingové potreby, môže osloviť sledovateľov, aby zistili, s čím v kempingu najviac zápasia. Odpovede odhalia, aký typ obsahu sa má vytvoriť a ponúkať na propagáciu.
Ľudia vám doslova rozprávajú o svojom bode bolesti. Je to oveľa jednoduchšie, keď sa skutočne pýtate ľudí a oni vám len poskytnú spätnú väzbu.
Akonáhle budete mať predstavu o tom, čo ľudia chcú alebo aké sú ich zápasy, môžete vytvoriť hodnotný obsah a ponúknuť cenné produkty.

3. Začnite prieskumom trhu
Pena vysvetľuje, že na ktoromkoľvek trhu, na ktorom sa práve nachádzate, pravdepodobne existuje obchod s úspešným Instagramom. Skvelý spôsob, ako začať s marketingom na sociálnych sieťach, je modelovanie vašej prítomnosti po tých, ktorí už sú na vašom trhu úspešní.
Pozrite sa na najlepších konkurentov, pozrite sa na hlavných influencerov a potom sledujte, aký obsah zverejňujú.
Hodnota sociálnych sietí stúpa počtom sledovateľov
Keď uvidíte rast na sociálnych médiách, môžete tým osloviť viac používateľov. Instagram je aktívum, ktorého hodnota sa zvyšuje s postupom času.
Ak máte dnes 10 000 sledujúcich alebo 100 000 sledujúcich, môžete ich využiť a získať vplyvných pracovníkov na propagáciu svojich produktov a služieb zadarmo výmenou za to, aby ste sa dostali na svoju stránku.